Ο Άγιος Παΐσιος προειδοποιεί: Οι επιδημίες και τα εμβόλια θα χρησιμοποιηθούν για να επιβληθεί μια παγκόσμια αντιχριστιανική διακυβέρνηση!

Το πιο κάτω κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Αγίου Παΐσίου του Αγιορείτου, Λόγοι Β΄, Πνευματική αφύπνιση, κεφάλαιο «Σφράγισμα–666», έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 1999

«Tα πράγματα προχωρούν κανονικά. Στην Αμερική τα σφραγισμένα σκυλιά εκπέμπουν με τον πομπό και, τακ, τα βρίσκουν. Έτσι ξέρουν το κάθε σκυλί που βρίσκεται. Όσα σκυλιά δεν έχουν την μάρκα τους και είναι αδέσποτα τα σκοτώνουν με ακτίνες λέιζερ. Μετά θα αρχίσουν να σκοτώνουν και τους ανθρώπους. Τόνους ψάρια έχουν σφραγίσει και τα παρακολουθούν από τον δορυφόρο σε ποιο πέλαγος είναι!

Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μια αρρώστια, για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και, για να το κάνει κανείς, θα τον σφραγίζουν. Πόσοι άνθρωποι εκεί είναι ήδη σφραγισμένοι με ακτίνες λέιζερ, άλλοι στο μέτωπο και άλλοι στο χέρι! Αργότερα, όποιος δεν θα είναι σφραγισμένος με τον αριθμό 666 δεν θα μπορεί ούτε να πουλά ούτε να αγοράζει ή να παίρνει δάνειο, να διορίζεται κ.λπ.

Μου λέει ο λογισμός ότι ο Αντίχριστος με αυτό το σύστημα θέλησε να πιάσει όλον τον κόσμο και, άμα δεν είναι κανείς στο σύστημα, δεν θα μπορεί να δουλέψει κ.λπ., είτε κόκκινος είτε μαύρος είτε άσπρος, όλοι δηλαδή. Θα επιβληθεί έτσι με ένα οικονομικό σύστημα που θα ελέγχει την παγκόσμια οικονομία, και μόνον όσοι θα έχουν δεχθεί το σφράγισμα, το χάραγμα με τον αριθμό 666, θα μπορούν να έχουν εμπορικές συναλλαγές.

Τί θα πάθουν όμως οι άνθρωποι που θα σφραγίζονται!… Μου έλεγε κάποιος ειδικός ότι με τις ακτίνες λέιζερ παθαίνει κανείς βλάβη. Οι άνθρωποι που θα σφραγισθούν θα τραβούν τις ακτίνες του ήλιου και θα πάθουν τέτοια ζημιά, που θα μασούν την γλώσσα τους από τον πόνο (βλ. Αποκ. ιστ΄ 10). Όσοι δεν σφραγισθούν, θα περάσουν καλύτερα από τους άλλους, γιατί ο Χριστός όσους δεν σφραγισθούν θα τους βοηθήσει. Δεν είναι μικρό πράγμα αυτό!»

Μερικές σκέψεις

  1. Οι άνθρωποι που είναι μακριά από τον Χριστό και την Εκκλησία Του ειρωνεύονται τα λόγια των αγίων. Όμως για τους πιστούς χριστιανούς τα λόγια των αγίων έχουν μεγάλη βαρύτητα. Οι άγιοι έχουν καρδιά καθαρή από τα πάθη και γι’ αυτό λαμβάνουν θείο φωτισμό και εκφράζουν την αλήθεια της πίστεως. Όσον αφορά στους αγίους που είχαν από τον Θεό προφητικό χάρισμα (και ένας τέτοιος είναι ο άγιος Παΐσιος) πρέπει να πούμε ότι το χάρισμα αυτό είναι δώρο του Θεού για να βοηθηθούν οι άνθρωποι: να μετανοήσουν, να αποφύγουν αμαρτωλές καταστάσεις, να προετοιμαστούν για μελλοντικές δυσκολίες, να ενθαρρυνθούν στον πνευματικό αγώνα τους. Όμως, για να αξιοποιήσουμε το προφητικό χάρισμα που στέλνει ο Θεός ως δώρο για όλη την ανθρωπότητα μέσω των προφητών Του, πρέπει να έχουμε ταπεινό φρόνημα και να υπακούμε στο κήρυγμα των προφητών. Διότι οι προφήτες δεν είναι μελλοντολόγοι, αλλά κήρυκες μετανοίας και επιστροφής στον Θεό. Το παράδειγμα των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης και η αντιμετώπιση που είχαν από τους συγχρόνους τους πρέπει να αποτελεί μάθημα για εμάς. Οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης (Ηλίας, Ησαΐας, Ιερεμίας, Ιεζεκιήλ κ.α.) προειδοποιούσαν τους Ισραηλίτες ότι, αν δεν μετανοούσαν, θα έρχονταν στη χώρα τους και στον λαό τους μεγάλα κακά. Δυστυχώς η πλειονότητα του λαού και των ηγετών του αρχαίου Ισραήλ (πολιτικών και θρησκευτικών) όχι μόνο περιφρονούσαν τους αληθινούς προφήτες αλλά και τους καταδίωκαν μέχρι θανάτου. Αντιθέτως καλοκρατούσαν τους ψευδοπροφήτες, οι οποίοι ψευδώς παρουσιάζονταν ως απεσταλμένοι του Θεού. Γιατί όμως οι αρχαίοι Ισραηλίτες απέρριπταν τους αληθινούς προφήτες και εναγκαλίζονταν τους ψευδοπροφήτες; Διότι ο λόγος των ψευδοπροφητών ήταν καθησυχαστικός και αποκοιμιστικός. Δικαιολογούσαν τις πράξεις ηγετών και λαού και διέδιδαν ότι οι προειδοποιήσεις των αληθινών προφητών για μελλοντικά κακά ήταν «ψευδείς» και «ανυπόστατες». Τελικά όμως δικαιώθηκαν οι αληθινοί προφήτες. Ας προσέξουμε λοιπόν και εμείς πως αντιμετωπίζουμε τους αγίους προφήτες της εποχής μας.
  2. Ο προφητικός λόγος των αγίων συχνά (όχι πάντα) είναι συμβολικός και αλληγορικός. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν ερμηνεύουμε τον προφητικό λόγο των αγίων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε τη γνώμη ότι ο άγιος μιλά κυριολεκτικά, όχι συμβολικά. Μιλά ξεκάθαρα –μέχρι λεπτομερειών– για συγκεκριμένες καταστάσεις. Πιστεύουμε ότι δεν συντρέχει οποιοσδήποτε λόγος να δούμε τα πιο πάνω λόγια ως συμβολικά–αλληγορικά.
  1. Είναι εκπληκτικό ότι ο άγιος Παΐσιος μας προειδοποίησε για την αντιχριστιανική μεταχείριση των εμβολίων σε ανύποπτο χρόνο (στις δεκαετίες του ’80 και του ’90)! Ποιός υποψιαζόταν τότε κάτι τέτοιο; Ποιός είχε έστω και την παραμικρή ιδέα; Κανείς! Πώς λοιπόν ο άγιος είχε στη σκέψη του αυτά τα πράγματα; Η απάντηση είναι απλή, μοναδική και συγκλονιστική: Είχε φωτισμό από τον Θεό! Κι όταν ο Θεός φωτίζει τους αγίους Του, για να μας αποκαλύψουν μεγάλες αλήθειες, εμείς πρέπει να ακούμε με ιδιαίτερη προσοχή, ευλάβεια και σεβασμό αυτές τις θείες αποκαλύψεις.
  1. Ο άγιος Παΐσιος δεν αμφισβητεί την ύπαρξη της αρρώστιας για την οποία μιλά ούτε την κρισιμότητά της. Επίσης από τα λόγια του αγίου δεν φαίνεται να εννοεί ότι το εμβόλιο αυτό καθ’ εαυτό θα είναι κακό (μπορεί να είναι, μπορεί και να μην είναι). Εκείνο που λέει ο άγιος με αρκετή σαφήνεια είναι ότι θα γίνει εκμετάλλευση της αρρώστιας και του εμβολίου από αντιχριστιανικές δυνάμεις: «Για να το κάνει κανείς (το εμβόλιο), θα τον σφραγίζουν». Για να μπορέσουν όμως οι εκμεταλλευτές της αρρώστιας και του εμβολίου να κάνουν κάτι τέτοιο, θα πρέπει να έχουν δύναμη. Γνωρίζουμε ότι στις μέρες μας η δύναμη βρίσκεται στα χέρια της παγκόσμιας οικονομικής και τεχνοκρατικής ολιγαρχίας και όχι στους πολιτικούς ή στους επιστήμονες. Οι πολιτικοί και οι επιστήμονες αρκετές φορές άγονται και φέρονται από τους γίγαντες του πλούτου και της τεχνοκρατίας, χωρίς πολλές φορές να το καταλαβαίνουν και οι ίδιοι.
  1. Το ότι ο άγιος λέει «Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μια αρρώστια…» δεν νομίζουμε ότι μας αναγκάζει να δεχθούμε ότι μιλά για μια αρρώστια της τότε εποχής (δεκαετία του 1980 μέχρι αρχές της δεκαετίας του 1990). Ο προφητικός λόγος πολλές φορές παρουσιάζει μελλοντικά γεγονότα σαν να γίνονται τώρα, στο παρόν. Άλλωστε, εξ όσων γνωρίζουμε, στα χρόνια εκείνα (δεκαετίες του ’80 και του ’90) δεν παρουσιάστηκε μια τέτοια αρρώστια. Από την άλλη, αν εντελώς υποθετικά δεχθούμε ότι το σφράγισμα ξεκίνησε από τότε (πριν από 20 – 30 χρόνια), τότε σήμερα πρέπει να είμαστε ακόμη πιο προσεκτικοί και πιο επιφυλακτικοί!
  1. Tο εμβόλιο για την ασθένεια COVID-19 που γίνεται τώρα (2021) είναι το εμβόλιο για το οποίο μιλά ο άγιος Παΐσιος; Δεν γνωρίζουμε, δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι. Ο άγιος μιλά για σφράγισμα που θα συνοδεύει το εμβόλιο. Τί ακριβώς θα είναι αυτό το σφράγισμα; Πώς θα γίνεται; Θα το καταλαβαίνει αυτός που θα σφραγίζεται ή θα γίνεται χωρίς να το καταλαβαίνει; Μήπως ο ίδιος ο εμβολιασμός συνιστά ένα είδος σφραγίσματος; Mήπως κάποια πράγματα που θα ακολουθήσουν τον εμβολιασμό να συνιστούν το σφράγισμα; Πρόκειται για το σφράγισμα του Αντιχρίστου ή για ένα προκαταρκτικό σφράγισμα; Τα ερωτήματα είναι πολλά και είναι δύσκολο να απαντηθούν. Πάντως ο άγιος λέγει «τώρα πάλι εμφανίσθηκε μια αρρώστια… αργότερα όποιος δεν θα είναι σφραγισμένος με το 666…». Από αυτό μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο εμβολιασμός που θα συνοδεύεται με σφράγισμα, για τον οποίο μιλά ο άγιος, ίσως συνιστά προκαταρκτικό αντιχριστιανικό σφράγισμα, αφού αργότερα θα έλθει το τελικό σφράγισμα με το 666. Πάντως είτε πρόκειται για προκαταρκτικό αντιχριστιανικό σφράγισμα είτε για το τελικό σφράγισμα του Αντιχρίστου, και στις δύο περιπτώσεις έχουμε αμαρτωλό σφράγισμα.
  1. Και εάν ακόμη ο τωρινός μαζικός εμβολιασμός δεν είναι αυτός για τον οποίο μιλά ο άγιος Παΐσιος, πάλι πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί. Ο άγιος μάς προειδοποίησε: Οι αντιχριστιανικές δυνάμεις θα χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τρόπο εκφοβισμού ή πειθαναγκασμού των μαζών –δηλαδή τον τρόπο της ασθένειας και του «σωτήριου» εμβολίου– για να μας αναγκάσουν να σφραγιστούμε. Πολύ φοβούμαστε ότι ο τωρινός εμβολιασμός ενδεχομένως να είναι μια εξάσκηση, μια προγύμναση, μια προθέρμανση των ανθρώπων για τον μελλοντικό εμβολιασμό που θα συνοδεύεται με σφράγισμα. Ίσως ο τωρινός εμβολιασμός να αποσκοπεί στο να συνηθίσουν οι άνθρωποι (λόγω φόβου μήπως χάσουν την υγεία τους, τη ζωή τους, τη δουλειά τους, τις ανέσεις τους) να υποτάσσονται δουλικά σε τέτοιας μορφής ολοκληρωτικές μεθόδους. Όταν οι άνθρωποι συνηθίσουν στην ιδέα των μαζικών εμβολιασμών, με ποιά ψυχική δύναμη και με ποιές ψυχικές αντιστάσεις θα αρνηθούν τον μελλοντικό εμβολιασμό που θα συνοδεύεται με σφράγισμα; Έχουμε τη γνώμη ότι φέρουμε σοβαρή ευθύνη ενώπιον του Θεού, εάν λάβουμε μέρος σ’ αυτή την παγκόσμια μαζική εμβολιαστική «πρόβα», η οποία θα προετοιμάζει την ανθρωπότητα για έναν μελλοντικό μαζικό εμβολιασμό που θα συνοδεύεται με αντιχριστιανικό σφράγισμα.
  1. Υπάρχουν ανησυχητικές ομοιότητες μεταξύ του τωρινού εμβολιασμού και του εμβολιασμού για τον οποίο μιλά ο άγιος Παΐσιος: (α) Αρρώστια τώρα, αρρώστια και στον εμβολιασμό για τον οποίο μιλά ο άγιος. (β) Μαζικός εμβολιασμός τώρα, μαζικός εμβολιασμός και αυτός για τον οποίο μιλά ο άγιος. (γ) Παγκοσμίως προωθούμενος ο εμβολιασμός τώρα, παγκοσμίως προωθούμενος ο εμβολιασμός για τον οποίο μιλά ο άγιος. (δ) Έμμεσα υποχρεωτικός ο εμβολιασμός τώρα, έμμεσα υποχρεωτικό το σφράγισμα στον εμβολιασμό για τον οποίο μιλά ο άγιος. Στο σημείο αυτό θέλουμε να σταθούμε λίγο. Τώρα λένε ότι ο εμβολιασμός είναι υποθετικά «προαιρετικός», αλλά ολοένα και πυκνώνουν οι προειδοποιήσεις ότι ο εμβολιασμός θα τίθεται ως προαπαιτούμενο για ταξίδια, εργοδότηση, είσοδο σε κοινόχρηστους χώρους, αγορές υπηρεσιών κ.ά. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Ελλάδος Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε: «Θα πρέπει να γνωρίζουν ενδεχομένως και αυτοί που οικειοθελώς δεν θα εμβολιαστούν –γιατί όπως είπα ο εμβολιασμός δεν θα είναι υποχρεωτικός– μπορεί να θέλουν να ταξιδέψουν και να μην μπορούν. Είναι τόσο απλό. Εγώ δεν πρόκειται να κυνηγάω με το εμβόλιο στον δρόμο ανθρώπους οι οποίοι δεν θέλουν να εμβολιαστούν, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αναλαμβάνουν μία ευθύνη απέναντι στον εαυτό τους. Και μπορεί, όχι εμείς αλλά η ίδια η αγορά, η ελεύθερη οικονομία, να επιβάλλει τέτοιους περιορισμούς, που να είναι η ζωή τους λίγο πιο δύσκολη» (https://www.in.gr/2020/11/28/greece/koronaios-emvolio-oi-aeroporikes-etaireies-thetoun-os-proypothesi-ton-emvoliasmo-gia-tous-epivates/). Το ίδιο όμως θα γίνεται και στο μελλοντικό σφράγισμα! Ο άγιος Παΐσιος είναι και σ’ αυτό άκρως αποκαλυπτικός. Στο ίδιο βιβλίο («Πνευματική αφύπνιση»), λίγο πιο κάτω από εκεί που αναφέρει την προφητεία που παραθέσαμε πιο πάνω, λέει τα εξής: «Θα μπορούν να επιβάλουν με την βία το σφράγισμα; Μέχρι εκεί η… ευγένειά τους δεν θα φθάσει! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα είναι… Ευρωπαίοι. Θα δείξουν ανωτερότητα. Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους, αλλά δεν θα μπορεί να ζήσει ο άνθρωπος, αν δεν έχει το σφράγισμα. Θα λένε: “Χωρίς το σφράγισμα ταλαιπωρείσθε! Αν το δεχόσασταν, δεν θα δυσκολευόσασταν”» (κεφάλαιο «Ύπουλος ο τρόπος επιβολής του σφραγίσματος»). Αυτές οι ομοιότητες μεταξύ του τωρινού εμβολιασμού για τον κορωνοϊό και του εμβολιασμού για τον οποίο μιλά ο άγιος όντως μας φοβίζουν και μας κάνουν να υποπτευόμαστε ότι ο παρόν εμβολιασμός είτε ταυτίζεται με τον εμβολιασμό για τον οποίο μιλά ο άγιος είτε είναι μια «πρόβα», μια προετοιμασία για έναν μελλοντικό εμβολιασμό που θα συνοδεύεται με σφράγισμα. Είτε το ένα συμβαίνει είτε το άλλο, έχουμε τη γνώμη ότι φέρουμε ευθύνη ενώπιον του Θεού, εάν το αποδεχθούμε.
  1. Ίσως κάποιοι πουν: «Μα δεν το γνωρίζαμε!» Ο άγιος Παΐσιος δίνει και σ’ αυτό απάντηση. Στο ίδιο βιβλίο (Πνευματική αφύπνιση, κεφάλαιο «Σφράγισμα ίσον άρνηση») γράφονται τα εξής: « —Γέροντα, αν κάποιος δεχθεί το σφράγισμα από άγνοια; —Από αδιαφορία θα είναι. Τί άγνοια, όταν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα; Και να μην ξέρει κανείς, πρέπει να ενδιαφερθεί, να μάθει. Αν πούμε ότι δεν ξέραμε, γι’ αυτό δεχθήκαμε το σφράγισμα, θα μας πει ο Χριστός: “Ὑποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;” Έστω και εν αγνοίᾳ του να σφραγισθεί κάποιος, χάνει την θεία Χάρη και δέχεται την δαιμονική ενέργεια».

Ως συμπέρασμα

Μέχρι στιγμής έχουμε ενώπιόν μας αυτά τα δεδομένα:

  1. Η ασθένεια που προκαλεί ο κορωνοϊός είναι υπαρκτή και σοβαρή. Είναι καθήκον μας ως χριστιανοί να προστατεύσουμε από αυτήν την ασθένεια τόσο τους εαυτούς μας όσο και τους συνανθρώπους μας.
  2. Ένα πραγματικά καλό εμβόλιο θα μπορούσε να ήταν ένα μέσο προληπτικής προστασίας, αλλά οπωσδήποτε όχι το μοναδικό. Γνωρίζουμε ότι η τήρηση των κανόνων υγιεινής και προ παντός η ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος με σωστή διατροφή και σωστό τρόπο ζωής συμβάλλουν θετικά στην προστασία μας από όλους τους ιούς.
  1. Προς το παρόν διατίθενται κάποια εμβόλια για αυτή την ασθένεια, για τα οποία υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ των επιστημόνων ως προς την αποτελεσματικότητα και την ασφάλειά τους. Άλλοι τα υποστηρίζουν, άλλοι είναι επιφυλακτικοί και άλλοι τα θεωρούν επικίνδυνα.
  1. Είναι επιβεβαιωμένο ότι κάποια από τα εμβόλια αυτά χρησιμοποιούν κυτταρικές σειρές από εκτρωμένα έμβρυα είτε στη διαδικασία παραγωγής τους είτε/και στη διαδικασία των δοκιμαστικών τους ελέγχων, πράγμα που είναι ανήθικο και απαράδεκτό από χριστιανικής πλευράς.
  1. Ο άγιος Παΐσιος μας προειδοποιεί ότι οι αντίχριστες δυνάμεις έχουν σκοπό να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο την αρρώστιας και των εμβολίων ως μέσο πειθαναγκασμού των ανθρώπων, για να δεχτούν εμβολιασμό που θα συνοδεύεται με αντιχριστιανικό σφράγισμα. Φοβούμαστε ότι ο τωρινός μαζικός εμβολιασμός ενδεχομένως να ταυτίζεται με τον εμβολιασμό για τον οποίο ομιλεί ο άγιος Παΐσιος ή να είναι μέρος ενός σχεδίου προγύμνασης, εξάσκησης και προετοιμασίας των ανθρώπων για τον μελλοντικό εμβολιασμό–σφράγισμα. Ως ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν επιθυμούμε εν γνώσει μας να παίξουμε το παιχνίδι των αντιχριστιανικών δυνάμεων, διότι αυτό ίσως να γίνει αιτία να χάσουμε την αιώνια ζωή και σωτηρία μας.
  1. Έχοντας υπόψη μας όλα τα πιο πάνω θέλουμε να δηλώσουμε εν πάση ειλικρινεία ότι δεν έχουμε πρόθεση ούτε επιθυμούμε να πούμε σε οποιονδήποτε είτε να κάνει είτε να μην κάνει το εμβόλιο. Απλώς νιώθουμε την ανάγκη αλλά και την ευθύνη ενώπιον του Θεού, ενώπιον της συνειδήσεώς μας και ενώπιον των συνανθρώπων μας να πούμε αυτά που γνωρίζουμε και αυτά που μας προβληματίζουν. Ο καθένας –εάν θέλει– ας συνεξετάσει τα δεδομένα που παρουσιάσαμε (αλλά και οποιαδήποτε άλλα δεδομένα έχει ο ίδιος υπόψη του) και ας πάρει ως ελεύθερος και υπεύθυνος άνθρωπος τις αποφάσεις του.